Rainbow Nails' Blog

An OPI Educator's Nail Blog @ Hong Kong

韓國 Dr Wonder Nail Paraffin Hot Spa – 在家都可以做手部蜜蠟

大部分人經常洗手又不常塗乳霜,令到手指甲邊的皮膚變得乾燥,常常想做保養但又沒有時間,有空的時候又不一定可約到美甲店做護理。

韓國品牌 Dr wonder 新出物可能幫到你!現在在家都可以做手部蜜蠟,而且方法簡單不用花太多時間,只需倒入80-90度熱水,杯上貼紙顯示為粉紅色後,將手指逐一逐一放入蜜蠟,拎出後待乾,約十五分鐘後,脫離蜜蠟就完成了。

此產品提議一星期可做一至兩次,有效改善乾燥及粗糙皮膚。把水份鎖上,令手指更加柔軟,但想效果更完美,當然先修手再做,就能保持得持久。

Share!2.18K

Make Your Appointment Today!

Call Us: (852)2840-0660
Write to Us: rainbownails @ rainbownails.com.hk!

Leave a Reply