Rainbow Nails' Blog

An OPI Educator's Nail Blog @ Hong Kong

男士倒刺護理

有冇試過指甲生倒刺? 係唔係第一下就係會想撕走佢? 有時撕得唔好就會流血收場…….傷口仲要又又腫又痛, keep 住幾日先可以好番。
其實指甲生倒刺係不論男女都會發生,甚至男士生倒刺問題可以比女士更嚴重。唔想手指頭腫晒,就要搵 nail salon 嘅專業人仕幫手! 去nail salon並唔只係搽下指甲油同修短指甲咁簡單,修甲時嘅時候修甲師會為客人好小心咁處理埋倒刺問題,咁就可以同指甲打好個底,令佢地健康生長。
無論男士還是女士,如果受以上問題困擾,不妨預約修甲師,處理一下倒刺問題,尤其係而家雙手成日要接觸好多含有不同化學物質嘅消毒用品,更加要好好護理雙手呀,去nail salon 不再是女士專利!

Share!2.18K

Make Your Appointment Today!

Call Us: (852)2840-0660
Write to Us: rainbownails @ rainbownails.com.hk!

Leave a Reply